2011. október 30., vasárnap

56 pizsama

56 pizsama címmel született egy filmsorozat, 10 családot mutat be, az elsőnél 1 gyerek van, az utolsónál 11. Az utolsó lett volna a 10 gyerekes család, de mire megkezdődött a forgatás, megérkezett a 11. is. Érdekes volt látni, hogy mennyire másként működik az 1 meg 2 gyerekes család, mint az, ahol több a gyermek. És még a 4 gyerekes anyuka is dolgozott, lehet, hogy még nekem is van esélyem? Nagyon jó hangulatú kis részek, szimpatikus és kevésbé szimpatikus családokkal. De úgy láttam, ahol sok gyerek van ott átértelmeződik a rend fogalma és az egész család önműködővé válik. Mi is próbáljuk a lányokat rászoktatni több-kevesebb sikerrel, hogy lefekvés előtt pakolják össze a játékaikat. Ez az ami nem szeretem kategória náluk. A naponkénti váltásban asztalfelelősséget viszont szívesen csinálják. Kivéve Zselykét, ő úgy gondolja még kicsi az ilyesmihez. Nehéz meggyőzni, ő a legerősebb egyéniség, kulcsmondata a "Csend, most én beszélek" de néha azt is közli, hogy ő parancsol. Zoli szigorának is ellenáll legtöbbször. Gyöngyike viszont lelkesen mosogat, Boglárkát öltözteti-vetkőzteti, pátyolgatja. Igazi kis anya-típus. Virág a maga ábrándosságával és lassúságával legszívesebben semmit nem csinál, mindenért noszogatni kell. Kíváncsi vagyok Boglárka milyen lesz, mert a 3 nagyobb teljesen különböző személyiség és habitus.
Visszatérve a filmre, szórakoztató, főleg, ha az embernek van gyereke, látja mások hogy csinálják.