2011. október 28., péntek

Hordozókendő


hordozás 1 hetesen
A hordozókendőt még 8 éve vettem, amikor Virágot vártam. Azt hiszem a Kismama újságban reklámozták és bár elég drága volt, gondoltam kipróbálom. Nekünk annyira bevált, hogy mind a 4 gyereket kiszolgálja, ráadásul apa is lelkesen hordoz. Ha boltba leugrok, vagy gyorsan el kell szaladni elintézni valamit csak berakom a kendőbe a babát, ahol vagy elalszik, vagy nézelődik. Nekem van 2 szabad kezem, nem ügyetlenkedek a babakocsival a postán, vagy az üzletben Apa még olvasgatni is szokott kendősen. Most már 1-2 anyukát látok, aki hordoz, de anno nagy feltűnést keltett, bár ma is megbámulnak, főleg ha Zolin van a baba. Már újszülött kortól használtuk, és tényleg vicces látvány, ahogy 2 kis pilicka láb, meg egy aprócska fej látszik csak. A standard kérdés az szokott lenni, nem félek-e, hogy megfullad/baja lesz a gerincének. Hát, eddig egyik sem fulladt meg a kendőbe és a gerincükkel sem lett semmi baj. Legutóbb Zselyke óvónénijére kellett várni az oviban fogadóóra előtt, it  egy anyuka kifejtette, biztos nem jó ez a kendő, meg azt mondják, hogy nem jó. Mondjuk nem tudom kimondja azt, de biztos úgy van. Elmondtam a tapasztalataimat, meg hogy sokmillióan így hordozzák a babájukat a világban, nem ismerik mindenütt a babakocsit. Nem sikerült meggyőznöm. Vannak dolgok, amik nehezen jutnak el mifelénk. Pedig látom a neten, hogy Budapesten vannak öko-mami körök és egyre nagyobb "divat" a hordozás is. Persze a divatot itt most pozitív értelemben írtam. Van 1-2 baba-mama klub a városban, de igazán olyan, ami engem is érdekelne nincs. Lehet, hogy szervezni kéne egyet?