2011. december 16., péntek

Éjszakára mosható pelus

Most már éjjel-nappal moshatózunk, szó szerint, ugyanis éjszaka is a mosható kerül Boglárkára. Elfogyott az összes papírpelenka, ami még volt és nem is áll szándékomban többet venni. Először tartottam tőle, hogy 10 órát hogy bír ki a mosható. Igazából egyszer cserélem éjszaka is, amikor felkel enni, mert Bogi extra sokat pisil. A papírpelenka is átázott mindig reggelre, nedves lett a ruhája és elég büdi is volt. Így rájöttem, hogy azt is legalább egyszer le kell cserélni éjszaka. Most kísérletezek az éjszakai pelenkákkal. A Monapel belsőt kenderbetéttel turbóztam föl, erre egy polárréteg kerül. Ez tölti be a szárazontartó szerepet. Vettem méterárú boltban fél méter polár anyagot, ebből 10 téglalapot vágtam, elszegni sem kell, mert a polár nem fejtölőzik. Ezt rakom a pelenkabelső tetejére és így tényleg száraz marad a feneke a leányzónak. Bambuszpelenkát és betétet próbálok majd ki hamarosan. Igazából karácsonyi ajándék lesz Boginak(vagy anyának?) a bambuszbelső és betét. Úgyhogy ezt a pár napot még ki kell várnunk bambuszos tapasztalat ügyben. Nagyon sok jót olvastam a bambuszról, úgyhogy kíváncsi vagyok.