2011. december 1., csütörtök

Zsákmány a vateráról

Kedden megérkezett a 20 db-os Monapel csomag, amit a vaterán találtam. 10 betét, 9 pelenkabelső, meg egy külső. Újra megszerettem a Monapeleket, de sajna azért ennyi gyereket nem tud kiszolgálni, selejtezni kellett, mert több belsőből kijött a gumi. A vaterás csomag 8000Ft-ba került, eredeti ára kereken 20000 lett volna, úgyhogy rögtön lecsaptam rá. Fölváltva használom a Monapeleket és az angol pelusokat. Alváshoz a Monapel a jó, mert az 2 részből áll, egy belsőből és egy külsőből, így nem tud a pisi átszivárogni nagyobb alvásokkor sem. Az angol pelusokban azért történik baleset. A Monapel külsejét nagyon nem szeretem, túl szoros benne a combgumírozás és mindig nyomot hagy a bőrén, úgyhogy azt ki is iktattam. Helyette vettem Nature Babies külsőt, ez nagyon rugalmas, sok kis patent van rajta és külön védőgát a combnál. Nagyon jól méretre lehet állítani. A Monapelek azért is jók, mert 2-2,5 éves korukban is jó a gyerekekre. Zselyke amíg éjszaka bepisilt megkapta a Monapelt, pedig ekkor már 15kg volt kb. Szóval csak jó ez a pelus is, és főleg olcsó.