2011. november 10., csütörtök

Monapel mosható - a magyar termék

A Monapelt már a 3.gyermek használja, eredetileg 20 db volt, de a felét már kiselejteztem még régen, megmaradt 10db. Pakolgattam ide-oda, nem volt szívem megválni tőle. Próbáltam elajándékozni is, de nem kellett senkinek. Milyen szerencse! 3 utódot terveztünk eredetileg, de megérkezett közénk a 4.is, így mégsem kell kidobni a pelenkákat. (Amúgy amikor középiskolában kérdezték, hogy ki mi akar lenni, én már akkor sem tudtam mit mondani. Tudtam, hogy 5 gyereket szeretnék, más nem annyira fontos. Hát már csak 1 hiányzik. Zoli persze a fejét fogja, ha ezzel előhozakodok viccesen.)
A Monapel is fejlesztett azóta, de nekem még Monapel Praktikám van. Ez egy méretű, patentokkal lehet szűkíteni-kicsinyíteni. Bevarrt betétje van, elvileg nem kell hozzá plusz betét, de én mindig rakok bele. Egy külső vízzáró pelenka tarozik hozzá.
Ami a gondom ezzel a fajtával az, hogy túl nagy csomagot képez a baba lábai között. Újszülöttnek egyenesen hatalmas, én most 3 hónaposan, 6,3 kilósan kezdem használni, de még így is jóval nagyobb a bugyor, mint az új pelenkáknál. A nedvszívása sem tökéletes, igaz hogy fölfogja a pisit, de nagyon nedves marad az anyag. Kipróbálom plusz polár réteggel is, hátha az elzárja jobban a nedvességet. A patentok viszont bombabiztosak, soha nem patentolódott ki egyik sem és a mosást is nagyon jól bírják.
Most egy Naturebaby külsőt használok hozzá, ennek a combrészén van egy védőgát, ezért soha nem szivárog ki a nedvesség.
Lehet már rendelni külön S-es,M-es,L-es belsőt is, most rendeltem egy S-es méretűt, meglátjuk az hogy szerepel.
A design nincs túllihegve, van fehér, kismackós, nagymackós, a méretre varrottak közül néhány alapszín. Viszont ez a legolcsóbb, a belső 1500, a külső úgyszintén. A plusz betét viszont 550ft, ennél vannak olcsóbbak is a piacon.
Ha 20-22 belsővel és méretenként 3 külsővel számolunk 45000 Ft-os készlettel gazdálkodhatunk. A másik előnye, hogy magyar termék, nem külföldről szállítják, rövidebb utat tesz meg a tulajdonosig, így környezetbarátabb, na meg magyar gyártót támogatunk a megvásárlásával.
Jövő héten jön az új belső és a külsők.